مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 11:022022-07-10بين الملل

مشکلات کاخ سفید برای مدیریت پیرترین رییس جمهوری آمریکا


مشاوران و دستیاران بایدن با این معضل مواجه شده اند که آیا او می تواند برای یک دوره دیگر در کاخ سفید بماند و آیا محبور خواهند شد برای انتخابات بعدی بایدن را کنار گذاشته و نامزدی جوان تر را روانه رینگ رقابت ها کنند.

- مشاوران و دستیاران بایدن با این معضل مواجه شده اند که آیا او می تواند برای یک دوره دیگر در کاخ سفید بماند و آیا محبور خواهند شد برای انتخابات بعدی بایدن را کنار گذاشته و نامزدی جوان تر را روانه رینگ رقابت ها کنند.

اگر جو بایدن رییس جمهوری آمریکا بخواهد برای یک دوره 4 ساله دیگر نامزد بشود باید تا سن 86 سالگی در قدرت بماند اما آیا با توجه به وضعیت بدنی، او می تواند تا 6 سال و نیم دیگر در قدرت بماند و به رکورد پیرترین رییس جمهوری تاریخ آمریکا برسد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین گزارش : وقتی بایدن سه شنبه شب این هفته، واشنگتن را به مقصد یک سفر 4 روزه به خاورمیانه ترک کند، احتمالا بیش از آنچه که در برنامه اولیه سفر او پیش بینی شده، استراحت کند.

این سفر در پی سفر اخیر اروپایی بایدن انجام می شود.

یک سفر سخت 10 روزه برون مرزی که به نظر می رسد بیش از توان جسمی یک رییس جمهوری 79 ساله است یا به قول یکی از مقامات آمریکایی چنین سفرهایی برای فرد سالمندی مثل بایدن دیوانگی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کاخ سفید برای مدیریت پیرترین رییس جمهوری آمریکا

مشکلات کاخ سفید برای مدیریت پیرترین رییس جمهوری آمریکا