مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 10:372022-07-10سياسي

امام جمعه شیراز: دستگاه قضا با شایعات فضای مجازی برخورد کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام، امروز در خطبه های نماز عید قربان در شیراز ضمن تبریک عید سعید قربان، بیان کرد: عید قربان، عید بازگشت به خدا است و لازم است با خدا عهد و توطئه های دشمنان را خنثی و خودمان را به اهل بیت(ع) نزدیک کنیم.

او با بیان اینکه دشمنان اسلام، مفاهیم را تحریف می کنند، افزود: تحریف عاشورا یعنی پشت سر امام حسین(ع) حرف های دروغ زدن؛ کاری که امروز رسانه های معاند علیه مومنان حرفی به دروغ می زنند و جامعه دینی نباید زیر بار این حرف ها برود.

امام جمعه شیراز با تاکید بر این نکته که هرکدام از ما مسئول هستیم از خود مراقبت کنیم و آبروی کسی را نبریم تا لطمه ای به نظام اسلامی وارد نشود، اضافه کرد: اجرای دستور اخلاقی دینی را وظیفه خودمان بدانیم.

آیت الله دژکام همچنین با اشاره به اینکه روحانی باید احتیاط کار باشد و اگر این طور نباشد دشمن علیه نظام توطئه می کند، گفت: بارها دیده شده در فضای مجازی حرف ها و نقل قول هایی زده می شود که اکثر آن ها به دروغ یا تحریف بیان شده، پس مردم باید ابتدا بررسی و از صحت آن مطمئن شوند.

دژکام خطاب به دستگاه قضایی نیز گفت: دستگاه قضایی نسبت به امنیت روانی جامعه مسئولیت دارد و درخواست ما این است وقتی فضای جامعه با دروغ ملتهب می شود وارد میدان و پیگیری کند و جلوی گسترش آن را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شیراز: دستگاه قضا با شایعات فضای مجازی برخورد کند

امام جمعه شیراز: دستگاه قضا با شایعات فضای مجازی برخورد کند