مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 09:422022-07-10سياسي

ایران محور جبهه مقاومت در جهان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امروز در خطبه های نمازعید قربان بیان کرد: مهم نیست جملات تفرقه افکن از دهان چه کسی خارج می شود؛ بلکه مهم این است که اصل وحدت حفظ شود.

وی اظهار داشت: مهم این است اتحاد بر اساس فرمایشات رهبری و امام راحل حفظ و روز به روز تقویت شود و این موضوع باید بین مسئولین شهرستان و استانی تسری پیدا کند.

خطیب جمعه قشم با بیان اینکه علمای شهرستان در هر جایی از شهرستان قشم در روز عید قربان، نماز را برپا می کنند، افزود: این اقدام ارزشمند نشان دهنده شکوه، عظمت اتحاد و همبستگی مسلمانان است و هر جایی این روحیه باشد، دلها به هم نزدیک می شود و تقضل الهی حاصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر جا فهم مشترک نسبت به استعدادها، ظرفیت های منطقه ای و ملی و همفکری و همبستگی وجود داشته باشد می توان رشد هر منطقه را به نظاره نشست، اضافه کرد: شکست های سریالی که در عرصه های مختلف خصوصا سایبری دشمن تجربه می کند، نشان از همدل بودن فرزندان انقلاب مقابل دشمنان است.

امام جمعه قشم بیان کرد: فهم مشترکی که در جبهه مقاومت نسبت به دشمن وحشی رژیم صهیونیستی ایجاد شده خوب است؛ ولی آنچه باعث نگرانی است، عدم فهم سلاطین برخی کشورهاست؛ کما اینکه مردم آن کشورها اینگونه تفکراتی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران محور جبهه مقاومت در جهان است

ایران محور جبهه مقاومت در جهان است