مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 09:422022-07-10سياسي

تعدی به برخی کشورها نتیجه نبود اتحاد در جامعه اسلامی است


اگر بین جامعه اسلامی اتحاد و انسجام وجود داشت، امروز شاهد تجاوز و دست درازی آمریکای جنایتکار به کشورهای اسلامی نبودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا مختار فرجی در خطبه های نماز عید سعید قربان در مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد:حج نماد وحدت و فرصت مناسبی برای حفظ انسجام و برادری بین مسلمانان است و کشورهای اسلامی باید اختلافات را کنار گذاشته و در مسیر اتحاد گام بردارند.

وی تصریح کرد: اگر بین جامعه اسلامی اتحاد و انسجام وجود داشت، امروز شاهد تجاوز و دست درازی آمریکای جنایتکار به کشورهای اسلامی نبودیم.

خطیب نماز عید سعید قربان سنندج با بیان اینکه کشورهایی مثل یمن و افغانستان به آسانی مورد حمله و ظلم و جنایت قرار می گیرند، گفت: امروز دشمنان اسلام روی اتحاد مسلمانان دست گذاشته اند، برگزاری ناهماهنگ نماز عید قربان یا رمضان در کردستان، فرصتی برای دشمن در راستای نفود و ایجاد تفرقه و تشتت است.

وی با تاکید براینکه باید هوشیار باشیم و بهانه دست دشمن ندهیم، اضافه کرد: طبق شریعت اسلام، تا زمانی که ماه رویت نشده است نباید نماز عید برگزار شود.

ماموستا فرجی عنوان کرد: امروز با تجهیزات کامل هلال ماه در کشورمان رصد می شود و سپس به مردم اعلام می شود، پس همه باید تابع حکومت و اعلام عید از جانب دفتر رهبر معظم انقلاب و ستاد استهل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدی به برخی کشورها نتیجه نبود اتحاد در جامعه اسلامی است

تعدی به برخی کشورها نتیجه نبود اتحاد در جامعه اسلامی است