مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 09:072022-07-10سياسي

گرانی بر خدمات دولت سایه انداخته است/ گزینه های روی میز دشمنان دیگر رنگی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در خطبه های نماز عیدقربان این شهرستان، ضمن تبریک این عید سعید، اظهار کرد: در ایام ذی الحجه از خداوند درخواست می کنیم همه ما را در اعمال حاجیان شریک نماید.

وی خاطرنشان کرد: حج یکی از اجتماعات بزرگ جهان اسلام، بلکه یکی از اجتماعات بشریت است، اجتماعی بی نظیر که مسلمانان گرد هم آمده و واجب الهی را به جای می آورند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به ابعاد عبادی فریضه حج، بیان داشت: حج بعد عبادی دارد چرا که شعائر اسلامی و دینی به جای آورده می شود، همچنین بعد سیاسی دارد که برادران مسلمان گرفتاری های جهان اسلام را با هم در میان می گذارند.

شاهرخی تصریح کرد: باید اذعان کرد که با پیروزی انقلاب اسلامی، تعمیق و تحولی در مفاهیم ارزشی حج به وجود آمد، به نحوی که این اجتماع را موثرتر معرفی نمود.

وی با بیان اینکه در اجتماع حج، مسئله فلسطین به عنوان اولین موضوع جهان مطرح می شود، افزود: همچنین رژیم اشغال گر قدس به عنوان ظالمی که کشورهای مسلمان را مورد تهاجم قرار می دهد در اجتماع بزرگ حج مطرح می شود.

امام جمعه خرم آباد، بیداری اسلامی را دیگر مبحث عنوان شده در اجتماع عظیم حج عنوان و خاطرنشان کرد: از خداوند درخواست می کنیم که وحدت، اتحاد، یکپارچگی جهان اسلام را بیش از پیش ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی بر خدمات دولت سایه انداخته است/ گزینه های روی میز دشمنان دیگر رنگی ندارد

گرانی بر خدمات دولت سایه انداخته است/ گزینه های روی میز دشمنان دیگر رنگی ندارد