مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 06:422022-07-10اقتصادي

مشوق های شهرداری برای جذب سرمایه گذار خارجی چیست؟+ فیلم


ابوالفضل فلاح معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری تهران، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم مشارکت بخش خصوصی را به بخش اجرایی پروژه های شهری تهران بیاوریم ، - مشوق های شهرداری برای جذب سرمایه گذار خارجی چیست؟+ فیلم معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری تهران، درباره مشوقهای شهرداری تهران برای جذب سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در پایتخت توضیحاتی ارائه کرد.

ابوالفضل فلاح معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری تهران، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم مشارکت بخش خصوصی را به بخش اجرایی پروژه های شهری تهران بیاوریم ، باید زیر ساخت های آن را آماده کنیم و مشوق هابی را برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران فراهم بیاوریم.

فلاح خاطرنشان کرد: قانون فعلی برای جذب سرمایه گذار خارجی به این موضوع اشاره می کند که بین سرمایه گذار خارجی و سرمایه گذار داخلی هیچ تفاوتی وجود نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: در زمان جذب سرمایه گذاران خارجی می گوییم که بین سرمایه گذاران ایرانی و آن ها هیچ فرقی وجود ندارد و اینطور نیست که ما بیاییم و ویژگی بهتر و بیشتری برای سرمایه گذاران خارجی و به نفع آن ها در نظر بگیریم و هیچ جای دنیا هم چنین کاری را انجام نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشوق های شهرداری برای جذب سرمایه گذار خارجی چیست؟+ فیلم

مشوق های شهرداری برای جذب سرمایه گذار خارجی چیست؟+ فیلم