مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 19:422022-07-09سياسي

عید قربان زیباترین جلوه بندگی و خضوع خالصانه در برابر خداوند است


عید قربان زیباترین جلوه بندگی و خضوع خالصانه در برابر خداوند و یاد آور خاطره جاودانگی بندگی و ایثار حضرت ابراهیم (ع) و حضرت اسماعیل (ع)است -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقه در استان حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در پیامی به مناسبت عید قربان افزود: دل در جوشش ناب عرفه، وضو می گیرد و در صحرای تفتیده عرفات، جاری می شود.

آنجا که ایوان هزارنقش خداشناسی است.

وی افزود: روز عرفه، روزی است که حق تعالی بندگان خویش را به عبادت و اطاعت خود دعوت کرده و از آن سوی، سفره جود خود را برای آنها گسترانیده است.

امام جمعه خرم آباد گفت: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در اهمیت دعای عرفه فرموده اند: در دعای عرفه بهترین مطالبات و خواسته ها برای انسان مطرح می شود که اگر اینها را از خدا بخواهد و بگیرد می تواند برای او سرمایه باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: عید قربان زیباترین جلوه بندگی و خضوع خالصانه در برابر خداوند و یاد آور خاطره جاودانگی بندگی و ایثار حضرت ابراهیم (ع) و حضرت اسماعیل (ع)است، عید نزدیک شدن دل هایی است که به قرب الهی رسیده اند و در مسیر قرب الهی، گذشتن از دلبستگی ها و گردن نهادن بی چون و چرا در برابر امر خدای متعال تنها کلید ره یافتن در زمره صابران و بندگان حقیقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید قربان زیباترین جلوه بندگی و خضوع خالصانه در برابر خداوند است

عید قربان زیباترین جلوه بندگی و خضوع خالصانه در برابر خداوند است