مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 19:172022-07-09سياسي

نوای عرفه امام حسین (ع) از اصفهان به افلاک رسید+ تصاویر و فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، بیش از هزار و چهارصد سال پیش، ندایی آسمانی در گوش عالم پیچید، زمین حجاز و زمان حسین ابن علی (ع) را درنوردید و نه تنها زائران بیت الله الحرام، بلکه همه آزادگان تاریخ و وجدان های بیدار را مخاطب قرارداد که بیایید دمی را به معرفت خود و خدای خود بپردازیم و این روز باشکوه را عرفه بنامیم.

این نوای دل نشین و کلمات نورانی دعای عرفه چونان مغناطیس، وجود مؤمنان را به خود جذب می کند و در مرام اهل بیت (ع)، دل زنگار زده و آیینه صیغل داده تفاوتی نمی کند، همه را به سوی خود می خواند و پیام پروردگار مهربانی را به بندگانش می رساند که به بندگان خبر بده که من رئوف و رحیم هستم و بخوانید مرا تا اجابت کنم .

گلستان شهدای اصفهان چون مناره ای در زمین و بلکه برای آسمانیان می درخشد و در مناسبت های گوناگون، میزبان قدم های عاشقان الهی است و در این روز بافضیلت هم، جمعیتی را در خود جای داده که شاید بتوان گفت، کم نظیر است.

گوشه گوشه این خاک آسمانی، مردمی را می بینی که گویی از مزار عرشی شهیدان، بر توسن معرفت الهی سوار شده اند زائران هفت آسمان هستند.

لحظه های ابتدایی دعا بسیار دیدنی است، زمانی که از اطراف، پیر و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ، کتاب دعا و زیرانداز در دست، گاه با شتاب که دعا را از دست ندهند و گاه آرام و باوقار به سمت خیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوای عرفه امام حسین (ع) از اصفهان به افلاک رسید+ تصاویر و فیلم

نوای عرفه امام حسین (ع) از اصفهان به افلاک رسید+ تصاویر و فیلم