مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 18:122022-07-09اقتصادي

آخرین وضعیت پرونده شهرک «امیرالمومنین» از زبان شهردار پاکدشت


حمیدرضا شیخ ویسی شهردار پاکدشت در گفت وگو با خبرنگار فارس پاکدشت درباره جدیدترین پیگیری های پروژه شهرک امیرالمومنین با اشاره به اینکه جهت الحاق پروژه به محدوده شهر، هیأت مدیره باید مطابق توافق قبلی به تعهدات خود عمل کند اظهار کرد: مطابق توافق سال 1385 باید 58 درصد حق السهم شهرداری از پروژه مذکور بابت معابر، شوارع، خیابان ها و سرانه های عمومی در اختیار شهرداری قرار گیرد که تاکنون یک متر از آن محقق نشده و مابه التفاوت ریالی باقی مانده نیز باید طبق قیمت روز محاسبه و پرداخت شود.

وی به افزایش اراضی اتحادیه تعاونی ها تا 210هکتار اشاره و گفت: از منظر شهرداری تا کنون برای 92 هکتار توافق صورت گرفته و تنها بخشی از تعهدات مالی اجرایی شده و هیأت مدیره برای 118 هکتار اراضی افزایش یافته مطابق قانون با شهرداری باید توافق کند.

شهردار پاکدشت به بازنگری طرح جامع شهر پاکدشت اشاره کرد و افزود: برای این منظور مشاور طرح جامع از طرف وزارت راه و شهرسازی معین شده و 7 ماه از فعالیت آن می گذرد.

شیخ ویسی در همین رابطه بیان کرد: در این باز بینی قطعا بخش ها و لکه هایی به محدوده شهر الحاق خواهد شد اما این مهم به معنی نادیده گرفتن حق شهرداری که در راستای احقاق حقوق عامه مردم است؛ نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرونده شهرک «امیرالمومنین» از زبان شهردار پاکدشت

آخرین وضعیت پرونده شهرک «امیرالمومنین» از زبان شهردار پاکدشت