مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 13:072022-07-09اقتصادي

تقدیر از مدیریت شرکت «مژده وصل شیراز» به عنوان یکی از صنعتگران نمونه استان قزوین


در آیین تجلیل از صنعتگران نمونه استان قزوین از مدیریت شرکت مژده وصل شیراز تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، همزمان با گرامیداشت دهه تولید و تجارت، آیین تجلیل از صنعتگران نمونه استان قزوین با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس، عزیز الله افضلی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، مهدی بخشنده رییس اتاق بازرگانی قزوین و جمعی از مسئولان استان در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام(ره) قزوین برگزار شد.

در این مراسم با اهدای لوح یادبود از علی دهقان مدیرعامل شرکت مژده فصل شیراز به عنوان یکی از صنعتگران برتر استان قزوین تجلیل به آمد.

گفتنی است در سال 1363 با توجه به نیاز صنعت کشور، گروهی از قالب سازان زبده فارغ التحصیل شرکت زیمنس گردهم آمدند و کارخانه پیشرفته ای به منظور تولید قالبهای پیچیده تاسیس کرده و آن را مدرن ابزار نامیدند.

 بعد از گذشت چند سال و توسعه فعالیت ها، شرکت شگرف ابزار تشکیل شد که یکی از قالب سازان مطرح کشور بود و به ساخت انواع قالب های قطعات پلاستیکی پیچیده و قالبهای بزرگ فلزی اقدام می کرد.

در سال 1376 موسسان، کارخانه مژده وصل را به منظور تولید انواع قطعات لاستیکی، پلاستیکی، فلزی و دایکست تاسیس کردند و بدین ترتیب شرکت مژده وصل شیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از مدیریت شرکت «مژده وصل شیراز» به عنوان یکی از صنعتگران نمونه استان قزوین

تقدیر از مدیریت شرکت «مژده وصل شیراز» به عنوان یکی از صنعتگران نمونه استان قزوین