مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 13:072022-07-09سياسي

رشد آمار ازدواج با حذف تشریفات اضافی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی گفت: بخشی از مسائل مربوط به ازدواج، فرهنگی، برخی اجتماعی و گروهی به اقتصاد بستگی دارد، اما حاکمیت می تواند در همه آن ها دخالت و تاثیر داشته باشد؛ - معاون اول رییس جمهور در امور زنان گفت: همزمان با شیوع کرونا، برگزاری ساده مراسم ازدواج باعث شد نرخ ازدواج رشد داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی گفت: بخشی از مسائل مربوط به ازدواج، فرهنگی، برخی اجتماعی و گروهی به اقتصاد بستگی دارد، اما حاکمیت می تواند در همه آن ها دخالت و تاثیر داشته باشد؛ علیرغم همه تاثیرگذاری حاکمیت، بخش مهمی از مسائل فرهنگی را عامه مردم خواهند ساخت.

معاون اول رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: آنچه حاکمیت در حال حاضر در بخش اهداف کلان اعمال می کند، مربوط به بخش اقتصادی می شود.

او درباره وضعیت ازدواج در دوران کرونا گفت: یکی از علت های افزایش آمار ازدواج در دو سال اخیر این بود که برخی از مراسمات و تشریفات حذف شدند.

برطرف کردن برخی موانع فکری و فرهنگی نیز اهمیت بسیار دارد که باید توسط متصدیان امر در این حوزه نیز سرمایه گذاری شود.

معاون اول رییس جمهور در امور زنان و خانواد ادامه داد: باید بتوانیم این مهارت را در جوانان ایجاد کنیم که پیش از ازدواج عاقلانه بیندیشند، عاقلانه ازدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد آمار ازدواج با حذف تشریفات اضافی

رشد آمار ازدواج با حذف تشریفات اضافی