مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 12:422022-07-09پزشكي

مردم برای رفع علائم کرونایی نباید خود درمانی کنند


متخصص بیماری های عفونی و رییس بیمارستان کامکار قم با اشاره به علائم بیماری کرونا گفت: علائم عمومی بیماری شامل ضعف و بی حالی، کسالت و بی اشتهایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، جواد خدادادی متخصص بیماری های عفونی و رییس بیمارستان کامکار قم گفت: طی چند روز گذشته شاهد هستیم که موارد سرپایی ابتلا به کرونا زیاده شده و  از سوی دیگر مثبت شدن تست ها هم رو به افزایش است.

وی افزود: موارد بستری نیز مختصر در حال افزایش است و این یعنی، طی روزهای آینده ما شاهد گسترش بیماری در سطح استان بوده که در نتیجه آن بیماران بدحال است.

رییس بیمارستان کامکار قم گفت: با توجه به روند بیماری در اروپا و کشورهای همسایه که سویه جدید است باید مراقبت های بهداشتی را در دستور کار داشته و حتما از ماسک استفاده کنیم و اصل فاصله گذاری اجتماعی را در دستور کار داشته باشیم.

خدادادی افزود: افرادی که شش ماه از تزریق واکسن آنها گذشته، حتما باید واکسن جدید را دریافت کنند و باید بدانیم که واکسن از شدت بیماری و مرگ و میرها جلوگیری کرد.

وی با اشاره به علائم بیماری گفت: علائم عمومی بیماری شامل ضعف و بی حالی، کسالت و بی اشتهایی، سر درد و بدن درد، تب و لرز، سرفه و تنگی نفس و گلو درد است که در صورت داشتن این موارد حتما به پزشک مراجعه کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم برای رفع علائم کرونایی نباید خود درمانی کنند

مردم برای رفع علائم کرونایی نباید خود درمانی کنند