مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 11:422022-07-09اقتصادي

آمادگی زنجیره تامین برای اجرای طرح جهش کیفی ایران خودرو


در اجرای طرح جهش کیفی ایران خودرو زنجیره تامین آمادگی کامل دارد تا قطعات هر خودروی با کیفیتی که خودروسازان طراحی و مشخصات فنی آن را ارایه می دهند را تولید و تامین کند.

- دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازی کشور، با بیان این مطلب، افزود: لازمه تضمین کیفیت قطعات خودروها برای جهش کیفیت و رشد تیراژ تولید، امضای قراردادهای برنده-برنده با گزینه های تعیین قیمت بر مبنای مثبت و منفی پنج درصد قیمت نهاده های تولید موثر بر قیمت نهایی قطعات است و باید طرفین اهتمام کافی به رعایت مفاد این گونه قراردادها داشته باشند.

آرش محبی نژاد، گفت: باید ایران خودرو اهداف اجرای طرح جهش کیفیت را به درستی تبیین و برنامه منسجمی برای اجرای آن داشته باشد.

در صورتی که چارچوب توافق خودروساز و قطعه ساز بر مبنای تعهدات متقابل باشد، یقینا طرح جهش کیفی محصولات ایران خودرو عملیاتی خواهد شد.

دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازی کشور، افزود: اجرای طرح جهش کیفیت ایران خودرو گامی مثبت در جهت افزایش میزان رضایتمندی از طریق تولید خودروهای دارای کیفیت و گارانتی معتبر است، گرچه در اجرای این طرح تامین قطعات با کیفیت مناسب از اولویت خاصی برخوردار است اما از آنجا که اجرای این طرح توسط گروه صنعتی ایران خودرو ضمانت و اجرایی می شود، نظارت بر حسن اجرای آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی زنجیره تامین برای اجرای طرح جهش کیفی ایران خودرو

آمادگی زنجیره تامین برای اجرای طرح جهش کیفی ایران خودرو