مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 11:322022-07-09ورزشي

ضد مافیا؛ مُهری که عطایی با دیپورت کاظمی و توتولو بر پیشانی تیمش کوبید


آن چه امین اسماعیل نژاد قطر پاسور آ ذری و جایگزین صابر کاظمی در بازی سه شنبه شب مقابل لهستان در ست پنجم انجام داد به حماسه ای می ماند که خالق اش به جز خود او، - تیم ملی والیبال ایران امسال از محمد موسوی، سعید معروف، امیر غفور و دیگر ستون های قدیمی اش عبور کرد؛ بعد از یک دهه به کادر فنی ایرانی سپرده شد و با بازیکنانی کم تجربه تر و جوان تر نتیجه قابل قبولی در لیگ ملت ها گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ تیمی که ابتدای لیگ ملت ها تصور می شد با فشار بر کادر فنی و بازیکنانش به عنوان زنگ تفریح تیم های دیگر شناخته شود، با بردن امریکا و لهستان ـ تیم اول رنکینگ فدراسیون جهانی - و بازی نزدیک و قابل قبول برابر برزیل و ایتالیا دیگر غول های دنیا، قاعده ای که قرار بود برایش بسازند را عوض کرد.

نمایش معمولی ایران در هفته اول لیگ ملت ها، کنار گذاشتن توماسو توتولو مربی ایتالیایی از کادر فنی یک هفته پیش از شروع مسابقات و نرسیدن بازیکنان کلیدی مصدوم ـ کریمی، مجرد و صالحی ـ در ابتدا تصویری ناامید کننده از تیم ملی به مخاطبانش مخابره می کرد.

در چنین شرایطی اما اصلاح ساختار داخلی تیم ملی و حذف طبقه بندی و بازیکن سالاری از سوی کادرفنی ایرانی ابتر نماند و صابر کاظمی پرآوازه ترین بازیکن یک سال اخیر ایران بعد از عملکرد ضعیف در هفته اول لیگ ملت ها کنار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضد مافیا؛ مُهری که عطایی با دیپورت کاظمی و توتولو بر پیشانی تیمش کوبید

ضد مافیا؛ مُهری که عطایی با دیپورت کاظمی و توتولو بر پیشانی تیمش کوبید