مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 11:222022-07-09اجتماعي

کودکانی که در معرض انواع آسیب های اجتماعی هستند/ دستگاه های فرهنگی پای کار بیایند


کودکان کار قصه پرغصه ای است که تاکنون هیچ دستگاهی در استان نتوانسته نسخه درمانی برای آن بپیچد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، ساعت 3 بعدازظهر است و عده ای در پارک میدان استانداری در حال جر و بحث هستند و در این میان الفاظ رکیکی هم نسبت به همدیگر به کار می برند.

به آنها که دقت می کنم سن شان به 13 سال هم نمی رسد کودکانی که در میدان استانداری سر چهار راه ها یا اسپند دود می کنند یا گل می فروشند الان هم دعوایشان گرفته و سنگ برداشته اند و در میان الفاظ زشت و رکیک می خواهند به همدیگر پرتاب کنند.

کودکان کار قصه پر غصه و بی درمانی است که تاکنون هیچ کسی نتوانسته برای این زخم عمیق نسخه علاجی تجویز کند، کودکان کار در معرض انواع خطرها و آسیب های اجتماعی هستند.

همین که یک کودک 12 یا 13 ساله از این همه الفاظ رکیک استفاده می کند یعنی خطر و می طلبد آنهایی که متولی هستند باید پای کار بیایند .

دستگاه های فرهنگی هم نباید از این کودکان غافل شوند چندین دستگاه فرهنگی در استان است و همین چند دستگاه می توانند برنامه فرهنگی برای کودکانی که نه گرما می شناسند و نه سرما برگزار کنند.

اصلا می توانند هر جایی که این کودکان بساط دارند مثل چهار راه ها و پارک ها در همین میدان استانداری برنامه فرهنگی برای آنها برگزار کرد و مواردی را به آنها گوشزد کرد تا این بچه ها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکانی که در معرض انواع آسیب های اجتماعی هستند/ دستگاه های فرهنگی پای کار بیایند

کودکانی که در معرض انواع آسیب های اجتماعی هستند/ دستگاه های فرهنگی پای کار بیایند