مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 11:072022-07-09اقتصادي

کارخانه پتروشیمی کردستان از پرداخت عوارض و حقوقات شهرداری امتناع می کند


شهردار سنندج با اشاره به بالابودن درصد آلایندگی کارخانه پتروشیمی کردستان و شمولیت آن در پرداخت عوارض، با وجود مکاتبات و پیگیری های فراوان این واحد تولیدی از پرداخت عوارض و حقوقات مردم این شهر و شهرداری امتناع می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی در نشست شورا و شهرداری با مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اظهار کرد: نیروی انسانی از مهمترین مولفه ها، فاکتورها و سرمایه ها در شهرداری است و شهرداری سنندج در افزایش 57 درصدی حقوق نیروهای کارگری در کردستان پیشتاز بوده است.

وی در ادامه عنوان کرد: نهضت آسفالت در مناطق مختلف شهر سنندج به ویژه مناطق حاشیه ای شکل گرفته و در صورت تامین آسفالت این حرکت با سرعت بیشتری استمرار خواهد داشت.

رشیدی پیوست های فرهنگی و اجتماعی را یک اصل مهم در تعریف پروژه های عمرانی بیان کرد و گفت: کار مطالعاتی چند طرح کلان عمرانی با محوریت رفع مشکلات ترافیکی انجام شده است.

وی افزود: براساس دستورالعمل اجرایی تبصره یک ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال 87 واحدهای تولیدی آلاینده محیط زیست علاوه بر مالیات و عوارض متعلقه موضوع این قانون مشمول پرداخت یک درصد از قیمت کل فروش به عنوان عوارض آلایندگی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه پتروشیمی کردستان از پرداخت عوارض و حقوقات شهرداری امتناع می کند

کارخانه پتروشیمی کردستان از پرداخت عوارض و حقوقات شهرداری امتناع می کند