مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 10:372022-07-09سياسي

دهه گذشته کمتر توجهی به حوزه هنر سینما شده است


نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه در حوزه فرهنگ قوانین لازم را داریم که باید اجرا شوند، گفت: متأسفانه در دهه گذشته کمتر توجهی به حوزه هنر سینما شده و قوانین در حوزه به درستی اجرا نشده است.

- بیژن نوباوه وطن نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به درخواست جمعی از مردم برای اصلاح قوانین در حوزه فرهنگ و تصویب قوانین جدید برای این حوزه گفت: ما در حوزه فرهنگ مشکل قانون نداریم بلکه مشکل در اجرای قانون است.

وی افزود: ما قوانین لازم برای جریمه افراد و هنرمندانی که در محافل مختلف رفتارهای هنجارشکنانه دارند، جریمه هایی را داریم.

یا در مورد مشارکت فیلم ها در جشنواره های مختلف، طبق قانون فیلمی که از شورای نمایش مجوز نگرفته باشد به هیچ عنوان نمی تواند در خارج از کشور اکران شود.

نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فیلم هایی که بدون اخذ مجوز در جشنواره های مختلف شرکت می کنند کار خلاف قانون انجام می دهند که طبق قانون مجازات تا حد لغو مجوز فیلمسازی برای هنرمندانی که مرتکب چنین تخلفاتی شوند در نظر گرفته شده اما متأسفانه اجرا نمی شود.

نوباوه خاطرنشان کرد: متأسفانه در دهه گذشته کمتر توجهی به حوزه هنر سینما شده و قوانین در حوزه به درستی اجرا نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه گذشته کمتر توجهی به حوزه هنر سینما شده است

دهه گذشته کمتر توجهی به حوزه هنر سینما شده است