مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 10:372022-07-09اقتصادي

برای رفع مشکل کم آبی شیراز 2 حلقه چاه جدید وارد مدار شده است


مدیرعامل ابفا شیراز در پاسخ به مطالبه مخاطبان خبرگزاری فارس در منطقه عادل آباد مبنی بر قطع آب در این محله گفت: 2 حلقه چاه جدید برای رفع مشکل کم آبی وارد مدار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، فصل تابستان و گرمای طاقت فرسای هوا امسال بیش از سال های پیش نمود پیدا کرده است.

در این شرایط مصرف آب و برق افزایش می یابد و مردم را با چالش هایی رو به رو می کند.

دریافت پیام مخاطبان در برخی نقاط شهر شیراز که با کاهش فشار آب و یا قطعی آن در هفته گذشته رو به رو بوند، سبب شد موضوع را از مدیرعامل آبفا شیراز پیگیری کنیم.

گلایه از قطعی آب در محله عادل آباد شیراز پیام یکی از مخاطبان خبرگزاری فارس بود که مدیرعامل آبفا درباره آن توضیح داد: با کاهش دمای هوا طی روزهای آتی و کاهش مصرف این مشکل نیز برطرف می شود.

بهمن بهروزی افزود: منطقه عادل اباد در مرکز شهر قرار دارد و انتهای خط آب رسانی است و طبیعتا افت فشار و یا قطعی در این نقطه بیش از سایر نقاط رخ می دهد و با توجه به اینکه طی روزهای اخیر چند چاه نیز از مدار خارج و سبب کم آبی شده است.

وی ادامه داد: طی دو سه روز اخیر دو حلقه چاه جدید وارد مدار کرده ایم و به تدریج که گرمای هوا کاهش یابد و میزان مصرف نیز کم شود شرایط بهتر خواهد شد ضمن اینکه از شهروندان انتظار داریم در مصرف اب مدیریت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رفع مشکل کم آبی شیراز 2 حلقه چاه جدید وارد مدار شده است

برای رفع مشکل کم آبی شیراز 2 حلقه چاه جدید وارد مدار شده است