مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 10:322022-07-09اقتصادي

37 کیلومتر از راه های روستایی استان قم بهسازی شد


مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم گفت: با اعتباری بالغ بر200میلیارد ریال، مسیرهای دسترسی 30 پاره روستا به طول 37 کیلومتر بهسازی شد و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم، حسین زنجیرانی فراهانی با توضیح این مطلب که طی سال جاری نسبت به بهسازی 37 کیلومتر از راه های روستایی استان قم اقدام شده است، اظهار کرد: نظر به ضرورت ارتقای زیر ساخت راه های روستایی، طی سنوات گذشته و درقالب طرح هایی از جمله طرح ابرار ( اقدام ملی برای راه های روستایی) و طرح راه بخشنده، نسبت به بهسازی و ایمن سازی راههای روستایی استان قم اقدام شده است.

وی با یادآوری اینکه، درطرح ابرار مسیر دسترسی تمامی روستاهای بالای بیست خانوار جمعیت دراستان ، آسفالت شده اند، عنوان کرد: بحمدالله روند اصلاح و ارتقا راه های روستایی استان درسال جاری از رشد خوبی برخوردار بوده و تنها از ابتدای سال جاری تاکنون، 37 کیلومتر از محورهای روستایی استان بهسازی شده اند.

زنجیرانی فراهانی افزود: درسال 1401، با اعتباری بالغ بر200میلیارد ریال، طرح بهسازی راه های 30 پاره روستا، عملیاتی و به بهره برداری رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 کیلومتر از راه های روستایی استان قم بهسازی شد

37 کیلومتر از راه های روستایی استان قم بهسازی شد