مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 09:572022-07-09سياسي

لزوم همکاری شهرداری کرمان با دانشگاه علوم پزشکی برای ساخت شهرک سلامت


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به لزوم ساخت شهرک سلامت در کرمان گفت: شهرداری اجازه کاربری را به علوم پزشکی بدهد و به آنها کمک کند تا دانشگاه آن شهرک را بسازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نشست اعضای شورای شهر و شهردار کرمان اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی بر اساس جریان امامت و ولایت شکل گرفته و باید قدردان آن و شهدای راه آن باشیم و در همین راه جان دهیم.

وی به حقوق معادن پرداخت و با اشاره به تبصره 7 بند 3 در قانون بودجه، عنوان کرد: این قانون دولت را موظف کرده است حق 15 درصدی از حقوق معادن را هر سه ماه یک بار به شهرستانی که معدن در آن وجود دارد واریز کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی این قانون را دارای اشکالات جدی خواند و با تاکید بر اینکه متاسفانه در مجلس نگاه شهری بر منافع ملی غالب شده است، گفت: شهرستانی مانند سیرجان که معدن گل گهر را در خود جای داده، آنقدر پول دارد که نمی داند با آن چه کند، گل گهر سال گذشته 35 هزار میلیارد تومان سود خالص داشته و هزینه کرد این سهم 15 درصدی در شهرستانی مثل سیرجان سرریز داشته اما مرکز کرمان دارای مشکلات عدیده مالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری شهرداری کرمان با دانشگاه علوم پزشکی برای ساخت شهرک سلامت

لزوم همکاری شهرداری کرمان با دانشگاه علوم پزشکی برای ساخت شهرک سلامت