مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 08:272022-07-09سياسي

«تجمع هنجارشکنانه شیراز» دستپخت دولت شماست آقای ربیعی!


باید به آقای ربیعی یادآوری کرد نوجوان هایی که در شیراز با تِمِ بدحجابی و قانون شکنی دور هم جمع شدند؛ ثمره تربیتی دولت غایی شما هستند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، علی ربیعی، وزیر کار دولت اعتدال و چهره امنیتی دهه 60 طی یادداشتی در شماره پنجشنبه گذشته روزنامه اعتماد با اشاره تلویحی به طرح های مقابله با بدحجابی در جامعه نوشته است: به اعتقاد من، کلیپ پخش شده از گردهمایی نسل های متأخر شیرازی و بسیاری از تغییرات گسترده در سبک زندگی که هر روز بخشی از آن همانند نوک کوه یخ نمایان می شود؛ حاوی پیام ها و درس آموزی های بزرگی است.

اولین درس و پیام شالوده شکن، ناکارکردی سیاست های اعمال شده تاکنون است! او می افزاید: امروز کاملا مشخص شده که هدف گذاری و سیاستگذاری های اعمال شده مبتنی بر تجزیه و تحلیل عمیق محیط اجتماعی نبوده و بی اعتنایی به نگرش سنجی های علمی و تحقیقات پژوهشگران علوم اجتماعی کاملا مشهود است.

قابل تامل است که ما به هدف گذاری هایی که در اسناد بالادستی مطرح شده، نائل نشده ایم و تاسف انگیز اینکه نقش عوامل خارجی در غالب این مباحث بزرگ تر از آنچه هست ترسیم و به آن وزن داده می شود تا ناکارآمدی سیاست ها را پوشش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تجمع هنجارشکنانه شیراز» دستپخت دولت شماست آقای ربیعی!

«تجمع هنجارشکنانه شیراز» دستپخت دولت شماست آقای ربیعی!