مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 08:022022-07-09ورزشي

مبارزه ووشوکاران خراسان جنوبی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی


در مسابقات قهرمانی انتخابی تیم ملی ووشو جوانان کشور داور بین المللی استان بر کرسی قضاوت می نشیند و ووشوکاران نیز برای پوشیدن پیراهن تیم ملی هماورد برترین های ایران می شوند.

- وحید خرمشاد، رییس هیأت ووشو خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران از داور بین المللی خراسان جنوبی برای قضاوت در مسابقات قهرمانی انتخابی کشور دعوت کرد.

وی افزود: وحید خرمشاد در این ماراتن ملی برای چندمین بار سوت مبارزات ووشوکاران کشور را به صدا در می آورد و تعدادی از رقابت ها را داوری می کند.

رییس هیأت ووشو خراسان جنوبی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی انتخابی تیم ملی ووشو از امروز در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز و به مدت سه روز ادامه می یاید.

خرمشاد یادآور شد: تیم ووشو جوانان خراسان جنوبی نیز برای پوشیدن تیم ملی در این دوره از مسابقات به میدان مبارزات برترین های ایران می رود.

وی خاطرنشان کرد: محمد براتی در وزن 48- کیلوگرم مسابقات قهرمانی انتخابی تیم ملی ووشو جوانان کشور از خراسان جنوبی به رقابت می پردازد، سید عماد حسینی در وزن منفی 56 کیلوگرم، زین العابدین اصفهانی در وزن منفی 60 کیلوگرم و سیدمحمدجواد حسینی در وزن منفی 65 کیلوگرم با مربیگری محسن فلاحی نسب و سرپرستی سید محمد حسین حسینی روی تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه ووشوکاران خراسان جنوبی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی

مبارزه ووشوکاران خراسان جنوبی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی