مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 07:272022-07-09سياسي

پشت پرده قاچاق سنگ طلا چه کسانی هستند؟


چند نفر که در دولت های گذشته در واگذاری معدن دست داشتند امروز پشت قضیه قاچاق سنگ طلا قرار دارند، لذا باید جلو این افراد گرفته شود تا تمام مشکلات این معدن از ریشه قطع گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورزقان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی پورمحمد امام جمعه ورزقان امروز در جمع مردم ورزقان با اشاره به حواشی معدن طلای اندریان اظهار کرد: مردم متدین روستای اندریان 27 شهید تقدیم میهن اسلامی کردند، نباید این مردم به قاچاق متهم کرد.

وی در ادامه خطاب به مسئولان استانی و شهرستانی گفت: چند نفر که در دولت های گذشته در واگذاری معدن دست داشتند امروز پشت قضیه قاچاق سنگ طلا قرار دارند از این رو باید جلو این افراد گرفته شود تا تمام مشکلات این معدن از ریشه قطع گردد.

پورمحمد گفت: برخی از شرکت های پیمانکاری با اتمام کار مجبور به تسویه نیروهای خود می شوند، به همین خاطر روزانه تعداد زیادی از جوانان جویای کار برای اشتغال به دفتر بنده مراجعه می کنند که باعث شرمندگی حقیر شده است، بر همین اساس احداث صنایع پایین دستی مس در ورزقان امری ضروریست تا اشتغال پایدار به وجود آید.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورزقان با بیان اینکه ورزقان روی طلا و مس واقع شده است اما مردمانش در محرومیت زندگی می کنند گفت: متاسفانه در طول چهار سال حضور بنده در ورزقان هیچ گونه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده قاچاق سنگ طلا چه کسانی هستند؟

پشت پرده قاچاق سنگ طلا چه کسانی هستند؟