مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 16:122022-07-08حوادث

خسارت 50 میلیاردی در آتش سوزی شهرک بنکداران آمل


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل برآورد های اولیه از آتش سوزی گسترده شب گذشته در شهرک صنعتی ـ صنفی بنکداران موادغذایی این شهر را حدود 50 میلیارد ریال اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آمل، حدود ساعت 22 شب گذشته گزارش حریق گسترده در شهرک صنعتی صنفی بنکداران موادغذایی آمل گزارش شد در پی این آتش سوزی بلافاصله مأموران آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

 با توجه به گستردگی آتش و احتمال فراوان سرایت به واحدها و ساختمان های مجاور، نخستین اکیپ اعزامی به محل حادثه با سرعت درخواست نیروهای آتش نشان کمکی کردند.

روح الله اسماعیلی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل در این زمینه با اعلام اینکه در مجموع 20 نفر از آتش نشانان این شهرستان از سه ایستگاه اطفای حریق به همراه پنج دستگاه خودروی سنگین عملیات تخصصی اطفا را انجام دادند، گفت: این عملیات بیش از 3 ساعت طول کشید تا شعله های آتش مهار شده و در بررسی های اولیه حریق گسترده میزان خسارت حدود 50 میلیارد ریال تخمین زده شد.

وی با تأکید بر اینکه با بررسی دقیق و کارشناسی میزان میزان خسارت و علت آتش سوزی در روزهای آینده اعلام می شود، افزود: یک سوله 300 متری و دو دهنه واحد صنفی دچار زبانه های آتش شدند که از لحاظ جغرافیایی این واحدها متصل به 28 سوله دیگر بوده و آتش سوزی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 50 میلیاردی در آتش سوزی شهرک بنکداران آمل

خسارت 50 میلیاردی در آتش سوزی شهرک بنکداران آمل