مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 15:372022-07-08سياسي

وزیر کشور: ساخت و سازهای غیرمجاز یکی از مشکلات نواحی منفصل شهری است


وزیر کشور با بیان اینکه باید ساخت و سازهای غیرمجاز متوقف شود و ساختمان سازی براساس نقشه باشد، گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز از عمده ترین مشکلات نواحی منفصل شهری به ویژه نایسر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، احمد وحیدی ظهر امروز در جریان بازدید از ناحیه منفصل شهری نایسر با بیان اینکه امروز از دو روستای بزرگ و یک ناحیه منفصل شهری مرکز کردستان بازدید کردیم، اظهار داشت: در نایسر مردم مشکلات زیادی دارند البته رسیدگی های خوبی هم صورت گرفته اما چون مشکلات در این مناطق ریشه ای است حل آنها نیازمند کار جهادی است.

  وزیر کشور با بیان اینکه امیدواریم با تلاش جدی و جهادی مشکلات مردم حل و مطالبات آنها پاسخ داده شود، گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز از عمده ترین مشکلات نواحی منفصل شهری به ویژه نایسر است.

  وی تاکید کرد: باید ساخت و سازهای غیرمجاز متوقف شود و ساختمان سازی براساس نقشه باشد.

وحیدی اذعان داشت: با تلاش مسوولان در ایجاد زیرساخت های مورد نیاز در نایسر و جدیت مردم در مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، زمینه ساماندهی این ناحیه منفصل شهری فراهم شود.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: مطالعات چند پروژه کلان در حوزه مدیریت شهری توسط شهرداری سنندج انجام شده که امروز در این سفر در جریان ضرورت اجرا و نحوه عملیاتی شدن آنها قرار گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: ساخت و سازهای غیرمجاز یکی از مشکلات نواحی منفصل شهری است

وزیر کشور: ساخت و سازهای غیرمجاز یکی از مشکلات نواحی منفصل شهری است