مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 15:272022-07-08سياسي

فکر ناتوانی در حل مشکلات اقتصادی، حاصل تفکر نفوذی است


ناتوانی در حل مشکل اقتصادی، چیزی است که دشمن نفوذی می خواهد ما در ذهن خود کنیم؛ کشوری که توانسته در دوران دفاع مقدس درخشش داشته باشد و در عرصه های علمی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، بهرام خواجه سعیدی فرماندار شهرستان هرند در سخنرانی پیش از خطبه این هفته نماز جمعه هرند اظهار کرد: ما هم اکنون در آستانه تمدن سازی بزرگ اسلامی هستیم و در این دوران قطعاً موانعی وجود خواهد داشت، ولی اگر ما استقامت کنیم در آینده ای بسیار نزدیک در تمدن بزرگ اسلامی شکل خواهد گرفت.

وی افزود: در چله اول انقلاب مسائل و سختی هایی بوجود آمده است، اما همواره این نهضت رو به رشد بوده و می توان اثرات آن را به عینه مشاهده کرد و ما در همه حوزه ها از جمله علم و فناوری به موفقیت های ارزشمندی دست پیداکرده ایم.

خواجه سعیدی تصریح کرد: ما 15 سال پیش در عرصه فضایی وارد شدیم و اضافه بر این ایران اسلامی در عرصه نانو، سلول های بنیادی و لیزر بسیار موفق بوده و در عرصه های علمی همواره در رده کشورهای برتر و پیشرفته هستیم.

فرماندار شهرستان هرند با بیان این که ناتوانی در حل مشکل اقتصادی، چیزی است که دشمن نفوذی می خواهد وارد ذهن ما کند، گفت: کشوری که توانسته در دوران دفاع مقدس درخشش داشته باشد و در عرصه های علمی، فناوری و دفاعی حرف اول را بزند، قطعاً می تواند بر مشکلات اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فکر ناتوانی در حل مشکلات اقتصادی، حاصل تفکر نفوذی است

فکر ناتوانی در حل مشکلات اقتصادی، حاصل تفکر نفوذی است