مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 15:172022-07-08سياسي

انتقاد امام جمعه سوق از بی توجهی به آسفالت راه ارتباطی گلزار شهدای گمنام سوق


امام جمعه سوق با بیان اینکه راه ارتباطی گلزار شهدای گمنام سوق بیش از چهار ماه است که قیر آماده شده ولی آسفالت انجام نمی گیرد، خواستار ورود دادستان کهگیلویه به عنوان مدعی العموم و برخورد و با کسانی که ترک فعل می کنند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام مهدی کیانی اصل در خطبه های نماز جمعه شهر سوق کهگیلویه وبویرحمد با توجه به سال روز قیام مسجد گوهرشاد در 21 تیر 1314 و روز عفاف و حجاب اظهار کرد: رزمندگان مدافع حرم و مجاهدان مدافع حریم مدافعین حرم آل الله تنها آن عزیزان نیستند که در جوار حرم حضرت زینب(س) با جنود اسلام آمریکایی می جنگند بلکه بانوان محجبه ای که در خط مقدم دفاع از حریم حضرت زینب(س) مجاهدت دارند به این شرف شریف مفتخر هستند.

امام جمعه سوق گفت: اگر امروز شیرمردانی داریم که مدافع حرم حضرت زینب هستند شیر زنانی هم داریم که مدافع فرمت حجاب اسلامی هستند، قطعاً اجر این شیرزنان مدافع حرم کمتر از ارزش کار شیر مردان مدافع حرم نیست.

 وی از جهاد عفاف به عنوان فریضه اول برای بانوان مسلمان نام برد و تصریح کرد: نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان یکی از ضرورت های باورهای دینی مستلزم برنامه ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه و در سه مرحله نهادینه سازی، گسترش فرهنگ و حفظ و پاسداری از باورهای ترویج شده با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه سوق از بی توجهی به آسفالت راه ارتباطی گلزار شهدای گمنام سوق

انتقاد امام جمعه سوق از بی توجهی به آسفالت راه ارتباطی گلزار شهدای گمنام سوق