مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 14:572022-07-08سياسي

کارخانه سرب و روی در کوهبنان احداث می شود


نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: احداث کارخانه سرب و روی با جدیت در حال پیگیری است و با پیگیری هایی که در سطح وزارتخانه و استان کرمان صورت گرفته هیات های کارشناسی وزارت صمت معادن سرب و روی کوهبنان را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: روز نهم ذی الحجه به عنوان روز عرفه است و مداومت بر دعا، طهارت ظاهری و باطنی و ذکر صلوات قبل و بعد از دعا سفارش شده است.

وی با تبریک عیدین قربان و غدیر و آغاز دهه ولایت و امامت ابراز داشت: بخشی از گوشت قربانی را در اختیار فقرا و نیازمندان قرار دهید و در روز عید غدیر اطعام کار ارزشمندی است که نسبت به آن تأکید شده است.

جاده ارتباطی کوهبنان به زرد اولویت راه و شهرسازی باشد عفت شریعتی کوهبنانی نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی هم امروز در جمع مردم کوهبنان اظهار داشت: در آستانه دهه ولایت قرار داریم در حالی که سرنوشت جهان اسلام در روز عید غدیر رقم خورد، افتخار می کنیم که مردم ایران اسلامی رهروان راه ولایت و امامت هستند.

شریعتی کوهبنانی افزود: زنان ایران اسلامی پرچمدار حجاب و عفاف در جهان هستند که سرمایه ای ارزشمند است زنان ایران اسلامی همواره در پیروزی انقلاب، مقاومت در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه سرب و روی در کوهبنان احداث می شود

کارخانه سرب و روی در کوهبنان احداث می شود