مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 14:572022-07-08بين الملل

بایدن در مرکز ناامنی؛ تدابیر گسترده و بی سابقه تل آویو برای حفاظت از بایدن


گزارش ها حاکی از آن است که آمادگی های امنیتی واشنگتن و تل آویو برای محافظت از رییس جمهور آمریکا در سفر به سرزمین های اشغالی، به سطح لجستکی رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه اسراییلی اسراییل هیوم در گزارشی اذعان کرد که تل آویو در حال آماده کردن مقدمات سفر هفته آینده جو بایدن رییس جمهور آمریکا به منطقه و سرزمین های اشغالی به شکلی سریع و طی یک عملیات لجستیکی عظیم است.

طبق گزارش پایگاه خبری i24 ، قرار است صدها محافظ امنیتی، شش هلیکوپتر، یک هواپیمای حامل خبرنگاران، یک کاروان حمل ونقل با 80 اتومبیل و یک قطار حامل تجهیزات، رییس جمهور آمریکا را در این روز همراهی کنند.

رسانه های عبری اذعان می کنند که انتظار می رود این رویداد تاریخی [سفر بایدن به سرزمین های اشغالی] به طور گسترده و در بسیاری از رسانه های جهان پوشش داده شود.

 در نتیجه، اولین کارمندان کاخ سفید حدود یک هفته به تل آویو آمده و در حال آماده سازی جهت هماهنگی برای اطمینان از اجرای روان برنامه های این سفر هستند.

اسراییل هیوم مطلع شده است که در هر مکان و موقعیتی از سرزمین های اشغالی که بایدن قرار است از آن بازدید کند، یک اتاق هماهنگی مشترک بین وزارت امور خارجه، دفتر نخست وزیری، اطلاعات و پلیس تل آویو ایجاد شود؛ این اتاق های هماهنگی با هدف مدیریت و ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن در مرکز ناامنی؛ تدابیر گسترده و بی سابقه تل آویو برای حفاظت از بایدن

بایدن در مرکز ناامنی؛ تدابیر گسترده و بی سابقه تل آویو برای حفاظت از بایدن