مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 14:372022-07-08سياسي

دانشگاه فرهنگیان در ورامین راه اندازی می شود


از سال ها قبل درخواست راه اندازی دانشگاه فرهنگیان ارائه شده بود که مقدمات این کار انجام شد و به زودی دانشگاه فرهنگیان در ورامین راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ورامین ضمن تبریک پیشاپیش عید قربان بر انجام اعمال مربوط به این عید تاکید و اظهار کرد: افرادی که توانایی دارند، در روز عید قربان، قربانی کرده و گوشت آن را بین همسایگان و فامیل توزیع کرده و یا به نهادهای حمایتی تحویل دهند که در شرایط اقتصادی موجود این کار بسیار مؤثر است.

وی با بیان اینکه از روز عید قربان تا عید غدیر به عنوان دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است، گفت: عید غدیر خم، عید الله اکبر است، باید همه برای برافراشته شدن پرچم عید غدیر تلاش مضاعف کنیم، متأسفانه در طول تاریخ اسلام در راستای بزرگداشت غدیر کوتاهی های جدی انجام گرفته و باید تا می توانیم، برای جبران این کوتاهی ها گام برداریم.

امام جمعه موقت ورامین خواستار تبیین جایگاه ولایت و نقش آن در طول تاریخ اسلام و بیان اهمیت آن در دوران زندگی ما در این ایام شد و افزود: باید عواملی که سبب شد، غدیر به فراموشی سپرده شود، بررسی شوند، امروز نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه برگرفته از ثمرات غدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فرهنگیان در ورامین راه اندازی می شود

دانشگاه فرهنگیان در ورامین راه اندازی می شود