مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 14:222022-07-08ورزشي

مسؤولان از ورزش بانوان نطنز حمایت کنند


امام جمعه نطنز با تبریک نایب قهرمانی تیم فوتسال بانوان نطنز در لیگ دسته اول کشور و راه یابی به لیگ برتر بر حمایت همه جانبه از ورزش بانوان در نطنز تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز با گرامیداشت روز عرفه و عید قربان اظهار کرد: روز عرفه بهترین موقعیت برای خودشناسی و خداشناسی است و این روز فرصتی برای رسیدن به کمال و نابودی آمال نفسانی است و اعمال روز عرفه و حضور قلبی در پیشگاه الهی بر تقویت و تأثیرگذاری معنوی برای انسان بسیار مؤثر است.

وی با اشاره به برگزاری دعای روح بخش عرفه در حسینیه مرکز شهر نطنز در این روز افزود: عرفه فرصت ارزشمندی برای نیایش با خداوند متعال است و این روز بزرگ تأثیر بسیاری در زندگی دنیایی و اخروی انسان ها دارد.

یعقوبی با اشاره به حمله رضاشاه ملعون  به مسجد گوهرشاد و شهادت و مجروح کردن هزاران مرد و زن مسلمانی که برای حفظ حجاب به آنجا رفته بودند، تصریح کرد: در آن زمان حرکت های مردمی و اعتراض نسبت به کشف حجاب صورت گرفت که امری پسندیده بوده است و علما و مردم مؤمن نسبت پدیده کشف حجاب معترض بودند.

 امام جمعه نطنز تصریح کرد: دشمن همواره به دنبال بی ارزش کردن موضوع حجاب در جوامع اسلامی به ویژه در ایران است و مردم ما می دانند که حجاب در جامعه یک ارزش و معروف به حساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان از ورزش بانوان نطنز حمایت کنند

مسؤولان از ورزش بانوان نطنز حمایت کنند