مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 13:522022-07-08حوادث

ضرب و شتم یک معلول ذهنی در خراسان رضوی/ دستگیری 4 نفر


در نتیجه این اقدام غیراخلاقی معلول ذهنی چند ساعت بی تحرک و بیهوش شده و پس از اینکه عوامل مرکز متوجه شدند، وی را به بیمارستان خاتم الانبیا(ص) منتقل کردند.

- در نتیجه این اقدام غیراخلاقی معلول ذهنی چند ساعت بی تحرک و بیهوش شده و پس از اینکه عوامل مرکز متوجه شدند، وی را به بیمارستان خاتم الانبیا(ص) منتقل کردند.

دادستان عمومی و انقلاب تایباد خراسان رضوی گفت: در پی وصول گزارشی مبنی بر ضرب و شتم یکی از معلولان ذهنی بستری در مرکز نگهداری از معلولان بهزیستی شهرستان، دادستانی به موضوع وارد شد.

جعفر صدیقی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده ضرب و شتم معلول ذهنی که منجر به صدمات شدید جسمی شده، تاکنون چهار متهم شناسایی و دستگیر و با صدور قرار تامین مناسب در بازداشت به سر می برند.

وی با اشاره به اعترافات متهمان پرونده در تشریح این عمل غیرانسانی افزود: عوامل مرکز نگهداری برای کنترل فرد معلول اقدام به بستن وی کردند که با مقاومت فرد رو به رو شدند و سپس عوامل مرکز به ضرب و شتم روی آوردند.

علت برخورد نامناسب عوامل با توانجو در دست بررسی است.

آنچه که ادعا شده حکایت از پرخاشگری وی با توانجوی دیگر مرکز دارد.

صدیقی بیان کرد: در نتیجه این اقدام غیراخلاقی معلول ذهنی چند ساعت بی تحرک و بیهوش شده و پس از اینکه عوامل مرکز متوجه شدند، وی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب و شتم یک معلول ذهنی در خراسان رضوی/ دستگیری 4 نفر

ضرب و شتم یک معلول ذهنی در خراسان رضوی/ دستگیری 4 نفر