مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 13:172022-07-08سياسي

امام جمعه پردیس: حمایتی از آمران معروف وجود ندارد


امام جمعه پردیس پردیس با بیان اینکه حمایتی از آمران معروف وجود ندارد گفت: نهادهایی مانند نیروی انتظامی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، دولت و مجلس با وضع قوانین حمایتی باید از فرهنگ عفاف و حجاب پاسداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس در مسجد الغدیر فاز4، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و اشاره به فرارسیدن روز عرفه و عید سعید قربان، اظهار کرد: دعای عرفه دعای اخلاقی، معاشقه با خداوند، یاد کردن نعمت های خداوند، بی نیازی نفسانی، اخلاص در عمل، اعتراف به لغزش ها، کاستی ها، پرهیزکاری، تقوا و یقین است.

وی با بیان اینکه با دعای عرفه، انسان خود را به نفس پاک و سالم می رساند و در روز عید قربان نفس خود را ذبح می کند، گفت: قرآن مجید صراحت دارد که گوشت قربانی برای طعام فقرا و مساکین است و باید گوشت آن ها را بخورید و مستمندان قانع و فقیران را نیز از آن اطعام کنید.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به آغاز دهه امامت، ولایت و عید غدیر، اذعان کرد: اگر انسان از دعای عرفه بهره گرفت و در عید قربان به نمایش گذاشت آن زمان غدیری و متمسک به ولایت امیرالمومنین(ع) و اهل بیت علیهم السلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پردیس: حمایتی از آمران معروف وجود ندارد

امام جمعه پردیس: حمایتی از آمران معروف وجود ندارد