مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 13:122022-07-08سياسي

بازار روز برازجان همچنان نابسامان است/جمع آوری سگ های ولگرد مطالبه به حق مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، حجت الاسلام حسن مصلح امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر برازجان، ضمن تبریک روز شهردار و دهیاری ها و تشکر از اقدامات انجام شده توسط شورا اسلامی و شهردار برازجان اظهار داشت: پیرو تذکرات گذشته با توجه به حضور شهردار در نماز جمعه این هفته به عنوان سخنران قبل از خطبه برخی معضلات شهر را مطرح می کنم، مشکل سگ های بلاصاحب همچنان به عنوان یک مطالبه به حق مردم است که محیط شهری را آلوده و ناامن کرده اند.

امام جمعه دشتستان افزود: مسئله آسفالت نشدن بسیاری از کوچه ها و معابر، تا چه موقع باید این شهر 150 هزار نفری کوچه های خاکی و بدون آسفالت داشته باشد.

حجت الاسلام مصلح ابراز داشت: ساماندهی جمعه بازار عمده به افراد ضعیف و فقیر ارتباط دارد، تا چه موقع باید رها شده بماند و فکر و چاره ای برای ساماندهی آن شود.

امام جمعه دشتستان تصریح کرد: مشکل بازار روز همچنان نابسامان است، و مردم از وضعیت آن رضایت ندارند، امید است تا پایان امسال شورای اسلامی و شهردار برازجان، حداقل این چهار مورد حل کنند و نتیجه اقدامات را به اطلاع مردم گزارش دهند.

وی با دعوت به برگزاری جشن با شکوه غدیر و پویش هر خانه یک پرچم و هر خانه یک پرس غدا و عید غدیر را همانند عاشورا فرهنگ کنیم، یادآور شد: همانگونه که در ایام محرم در تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار روز برازجان همچنان نابسامان است/جمع آوری سگ های ولگرد مطالبه به حق مردم است

بازار روز برازجان همچنان نابسامان است/جمع آوری سگ های ولگرد مطالبه به حق مردم است