مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 12:572022-07-08سياسي

رییسی: روشنفکر کسی است که آماده خطر کردن برای نیازهای مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدابراهیم رییسی روز جمعه در دیدار با نخبگان، علما و خانواده شهدا و جانبازان شهرستان سقز اظهار داشت: - رییس جمهور گفت: روشنفکران جامعه کسانی نیستند که جامعه را به فرهنگ غربی فرا بخوانند بلکه کسانی هستند که جامعه و نیاز های آن را خوب بشناسند و در این راه آماده خطر کردن برای مردم باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدابراهیم رییسی روز جمعه در دیدار با نخبگان، علما و خانواده شهدا و جانبازان شهرستان سقز اظهار داشت: روشنفکران جامعه باید همواره آماده خطر کردن برای مردم باشند و در کشور نقش آفرینی کنند.

وی اضافه کرد: شهیدان ما بهترین روشنفکران جامعه بودند، چرا که جامعه و نیاز های آن را خوب شناختند و درک کردند و حاضر شدند برای رفع نیاز مردم نقش آفرینی کنند، همچنانکه سرداران و بسیجیان عزیز در جای جای این شهرستان و کشور نقش آفرینی کردند.

رییس جمهور به هنرمندان و مستندسازان و صاحبان قلم پیشنهاد داد این رشادت ها و شجاعت ها را با ساختن فیلم و مستند به یادگار گذاشته و به تصویر بکشند و برای آیندگان بیان کنند که مردم این مرز و بوم چه رشادت ها و ایستادگی هایی در طول انقلاب اسلامی داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: روشنفکر کسی است که آماده خطر کردن برای نیازهای مردم است

رییسی: روشنفکر کسی است که آماده خطر کردن برای نیازهای مردم است