مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 12:022022-07-08دانش

اجرای طرح استاد حامی از سال تحصیلی جدید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه بحث آزاداندیشی را در زمینه های مختلف پیگیری می کنیم و تأکیدداریم در مواجه با دانشجویان اخلاق و کرامت انسانی رعایت شود، - رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه بحث آزاداندیشی را در زمینه های مختلف پیگیری می کنیم، گفت: از سال تحصیلی جدید طرح استاد حامی را برای ورودهای جدید اجرا می کنیم؛ این استاد تا پایان دوره همراه دانشجویان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه بحث آزاداندیشی را در زمینه های مختلف پیگیری می کنیم و تأکیدداریم در مواجه با دانشجویان اخلاق و کرامت انسانی رعایت شود، اظهار کرد: از سال تحصیلی جدید نیز طرح استاد حامی را برای ورودهای جدید اجرا می کنیم؛ این استاد تا پایان دوره همراه دانشجویان خواهد بود.

حسین قناعتی با اشاره به نقش بی بدیل دانشگاه در اجتماع گفت: تمامی حلقه های صنعتی، مدیریتی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی و امنیتی با دانشگاه ارتباط تنگاتنگ دارند و دانشگاه باید در تمامی این عرصه نقش خود را به درستی ایفا کند.

دکتر قناعتی بابیان اینکه هیچ سازمانی در کشور تا این اندازه افراد فرهیخته، هوشمند و پرتوان ندارد گفت: این ویژگی سبب ارائه الگوهای موفق در کشور شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح استاد حامی از سال تحصیلی جدید

اجرای طرح استاد حامی از سال تحصیلی جدید