مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 11:172022-07-08سياسي

محمد: راه اندازی منطقه آزاد بانه مریوان در گرو تامین منابع مالی است


دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور ظرفیت منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان را بسیار بالا اعلام کرد و گفت: برای راه اندازی این منطقه نیز نیاز به تامین منابع مالی داریم که در سفر استانی اینها را به رییس جمهور ابلاغ می کنیم تا تدبیری برای آن اندیشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سعید محمد در حاشیه سفر رییس جمهور به کردستان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت:  برای راه اندازی مناطق آزاد هفتگانه جدید نیاز به تامین منابع مالی داریم که تکمیل زیرساخت های آب، برق، گاز و دیگر ملزومات به منابع مالی زیادی احتیاج دارد تا همه این زیرساخت ها مهیا شود.

وی با بیان اینکه از محل تهاتر نفت، رقمی برای این منظور در بودجه 1401 دیده شده بود، افزود: این عدد در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی رد شد و به دنبال راه های دیگری برای تامین این منابع مالی هستیم.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد اقتصادی کشور اضافه کرد: در قدم بعدی منابعی را از محل مناطق آزاد موجود تخصیص دادیم تا مناطق موجود به عنوان مناطق معین بتوانند به راه اندازی مناطق جدید کمک کند که این درخواست در هیات دولت مصوب شد ولی باز هم مجلس شورای اسلامی در 6 تیر اجرای آن را ممنوع اعلام کرد.

محمد با بیان اینکه هر دو مسیر موجود در مجلس شورای اسلامی مسدود شد، تاکید کرد: این در حالی است که از طرفی هم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد: راه اندازی منطقه آزاد بانه مریوان در گرو تامین منابع مالی است

محمد: راه اندازی منطقه آزاد بانه مریوان در گرو تامین منابع مالی است