مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 08:422022-07-08سياسي

موفقیتی در جهش تولید مسکن نداشتیم/دولت جلوی مسابقه دریافت بیشتر اجاره را بگیرد


نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی مجلس با بیان اینکه فعلا در اجرای طرح جهش تولید مسکن موفق نبوده ایم، اگرچه عنوان شده در سال های آتی تولید بیشتری در زمینه صورت خواهد گرفت گفت: - علیرضا شهبازی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با بیان اینکه مجلس با تصویب طرح جهش تولید مسکن و مالیات بر خانه های خالی گام مثبتی برای حل مشکل مسکن برداشت اظهار کرد: بر اساس این طرح مقرر شد دولت سالانه یک میلیون مسکن در کشور تولید و به افراد فاقد مسکن تحویل دهد.

وی با بیان اینکه فعلا در اجرای طرح موفق عمل نشده است اضافه کرد: اگرچه گفته شده که در سال های آتی تولید بیشتری در زمینه مسکن صورت خواهد گرفت تا کمبودها جبران شود اما به نظر می آید که این وعده به ویژه در استان همدان عملی نشود.

نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی حل مشکل مسکن را نیازمند اقدام جهادی و همه جانبه عنوان کرد و افزود: مجلس آمادگی دارد در هر زمینه ای که نیاز به کمک باشد دولت را در این زمینه یاری کند.

وی به تاثیر گرانی ها بر افزایش رهن و اجاره مسکن اشاره کرد و افزود: متاسفانه شرایط طوری شده که گویا مسابقه ای از سوی مالکان برای دریافت اجاره بیشتر از مستاجران به راه افتاده که فشار آن بر اقشار آسیب پذیر وارد می شود و لازم است دولت این مساله را سامان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیتی در جهش تولید مسکن نداشتیم/دولت جلوی مسابقه دریافت بیشتر اجاره را بگیرد

موفقیتی در جهش تولید مسکن نداشتیم/دولت جلوی مسابقه دریافت بیشتر اجاره را بگیرد