مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 21:372022-07-07بين الملل

اوکراین سفیر ترکیه را احضار کرد


سخنگوی وزارت امور خارجه اوکراین در بیانیه ای اعلام کرد: «متأسف هستیم که با وجود شواهد کیفری که به مقامات ترکیه ارائه کردیم، کشتی روسی ژیبک ژولی که مملو از غلات دزدیده شده از اوکراین بود اجازه پیدا کرد بندر قره سو را ترک کند».

- سخنگوی وزارت امور خارجه اوکراین در بیانیه ای اعلام کرد: متأسف هستیم که با وجود شواهد کیفری که به مقامات ترکیه ارائه کردیم، کشتی روسی ژیبک ژولی که مملو از غلات دزدیده شده از اوکراین بود اجازه پیدا کرد بندر قره سو را ترک کند .

وزارت امور خارجه اوکراین روز پنجشنبه سفیر ترکیه را احضار کرده و اعتراض کی یف به خروج یک کشتی روسی از بندر قره سو ترکیه را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نوشته خبرگزاری رویترز ، سخنگوی وزارت امور خارجه اوکراین در بیانیه ای اعلام کرد: متأسف هستیم که با وجود شواهد کیفری که به مقامات ترکیه ارائه کردیم، کشتی روسی ژیبک ژولی که مملو از غلات دزدیده شده از اوکراین بود اجازه پیدا کرد بندر قره سو را ترک کند .

این مقام اوکراینی افزود: سفیر ترکیه در کی یف به وزارت امور خارجه اوکراین دعوت می شود تا درباره این وضعیت غیر قابل قبول شفاف سازی کند .

امروز (پنجشنبه) یک منبع در گمرک ترکیه گفت که کشتی باری روسیه می تواند از بندرگاه ترکیه خارج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین سفیر ترکیه را احضار کرد

اوکراین سفیر ترکیه را احضار کرد