مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 19:122022-07-07فناوري

هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به مناسبت عید قربان


رییس پلیس فنای استان زنجان به مردم در مورد کلاهبرداری با عنوان دریافت نذورات مردم هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، احمد موسوی رییس پلیس فتای زنجان نسبت به کلاهبرداری از شهروندان به بهانه دریافت نذورات عید قربان هشدار داد.

رییس پلیس فنای استان زنجان افزود: کلاهبرداران با سوءاستفاده از نیت خیرخواهانه و خداپسندانه شهروندان با انتشار تصاویری از افراد بی بضاعت و بیماران نیازمند به دنبال کلاهبرداری از کاربران فضای مجازی هستند.

وی ادامه داد: مجرمان سایبری به بهانه کمک به افراد نیازمند با ارسال پیامک هایی حاوی لینک های جعلی، افراد را به درگاه های بانکی هدایت کرده و با سرقت اطلاعات کارت بانکی آنها اقدام به برداشت از حساب بانکی افراد می کنند یا اینکه با تبلیغات گسترده در فضای مجازی و با سوء استفاده از نام موسسات و سازمان های خیریه معتبر با ارائه شماره کارت بانکی اقدام به کلاهبرداری می کنند.

موسوی تاکید کرد: شهروندان برای واریز نذورات و کمک های خیرخواهانه خود از اصالت موسسه خیریه و شماره حساب ارائه شده اطمینان حاصل کنند و از واریز مبالغ به حساب های اشخاص خودداری کنند.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق مرکز فوریت های سایبری به شماره 096380 یا سایت پلیس فتا www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به مناسبت عید قربان

هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به مناسبت عید قربان