مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 17:572022-07-07ورزشي

واکنش فدراسیون به تمدید مهلت ثبت نام در انتخابات فوتبال


پس از اینکه علی فلاحتی رییس کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام کرد که زمان ثبت نام انتخابات این فدراسیون به جای 20 تیرماه در تاریخ 22 تیر ماه به پایان می رسد، فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای آن را تکذیب کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است: بسمه تعالیپیرو برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به تاریخ 10 خرداد 1401 و تکلیف مجمع عمومی به برگزاری انتخابات در تاریخ 8 شهریور 1401، فدراسیون فوتبال کلیه اقدامات قانونی را مطابق با اساسنامه و مقررات انتخاباتی آغاز و در گام نخست، هفتاد روز قبل از برگزاری مجمع و در تاریخ 31 خرداد 1401 اطلاعات مرتبط با زمان و مکان برگزاری مجمع برای اعضا ارسال شد.

پس از آن و مطابق با ماده 8 (فراخوان) مقررات انتخاباتی که در آن تصریح می کند؛ دبیرکل فدراسیون باید آگهی فراخوان به منظور اطلاع رسانی در مورد زمان ثبت نام، تاریخ انتخابات، مدارک مورد نیاز، شرایط و نحوه ثبت نام، زمان و نحوه ارسال و دریافت فرم های پیشنهاد نامزدها پس از هماهنگی با کمیته بدوی انتخابات را در روزنامه های کثیرالانتشار و سایت فدراسیون درج کند، اقدامات لازم در این خصوص انجام شد.

مطابق با مواعد انتخاباتی اعلامی در مقررات انتخاباتی، آگهی فراخوان مطابق با ماده 8 مقررات انتخاباتی که تأکید بر اطلاع رسانی دو ماه قبل از برگزاری انتخابات دارد در تار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فدراسیون به تمدید مهلت ثبت نام در انتخابات فوتبال

واکنش فدراسیون به تمدید مهلت ثبت نام در انتخابات فوتبال