مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 17:172022-07-07فرهنگي

قلم برای قلم در همدان


همایش ملی قلم برای قلم با موضوع گرامیداشت و بررسی آثار حکیم نظامی گنجوی در همدان با حضور خوشنویسان، طراحان، نویسندگان و شاعران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ویژه برنامه قلم برای قلم عصر امروز با موضوع گرامیداشت و بررسی آثار حکیم نظامی گنجوی با حضور اساتید ادبیات و زبان فارسی، اساتید خوشنویسی، خوشنویسان، طراحان و اعضای محفل ادبی هگمتانه اداره کل کتابخانه های عمومی همدان؛ عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان؛ بهنار ضرابی زاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛ میثاق گودرزی، مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور؛ مجید فروتن، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این آیین سید علی سجادی، استاد خوشنویسی؛ خسرو نجومی، رییس انجمن خوشنویسان همدان؛ سعید دولتی، استاد طراحی؛ محمود حکم آبادی استاد زبان و ادبیات فارسی و عبدالله نصرتی استاد زبان و ادبیات فارسی به عنوان داور و ناظر بر فعالیت های هنری حضور به هم رساندند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان در این مراسم اظهار کرد: امروز به ابتکار نهاد کتابخانه های عمومی کشور و در برنامه قلم برای قلم به بررسی آثار حکیم نظامی با حضور هنرمندان در رشته های مختلف می پردازیم چراکه آثار نظامی صرفا باعث تبلور ادبیات نشده، بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلم برای قلم در همدان

قلم برای قلم در همدان