مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 16:572022-07-07بين الملل

ادعاهای تکراری گانتس علیه ایران و حزب الله


«بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، امروز (پنجشنبه، 7 ژوییه) مدعی شد که حزب الله لبنان در عملیات اخیر خود در میدان گازی کاریش از پهپادهای ساخت ایران استفاده کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، به نوشته روزنامه عبری جروزالم پست ، وی در ادامه گزافه گویی هایش علیه ایران و حزب الله، ادعا کرد: حزب الله برای ایران مأموریت هایی را انجام می دهد و سلاح های آن ساخت ایران است.

[به این ترتیب که] یا در ایران تولید شده اند یا با دانش ایرانی ساخته شده اند .

وی در ادامه هشدار داد: اسراییل هرجا که لازم باشد به عملیات خود ادامه خواهد داد .

گانتس دو روز پیش نیز با انتشار تصاویر ماهواره ای در جریان میزگرد سالانه اقتصادی در یونان مدعی حضور چهار کشتی نظامی ایرانی در دریای سیاه شد و گفت: ایران در حال توسعه عملیات های تهاجمی خود در منطقه به طور کلی، و در عرصه دریایی به طور خاص بوده و ایران به طور غیرمعمول در حال گشت زنی در دریای سرخ با کشتی های نظامی خود است .

شنبه پیش بود که رژیم صهیونیستی مدعی رهگیری و انهدام سه پهپاد حزب الله لبنان که به سوی سکوی گازی کاریش در شرق دریای مدیترانه در پرواز بودند، شد.

اما حزب الله لبنان اعلام کرد که گروه شهیدان جمیل سکاف ‏و مهدی یاغی ، سه پهپاد غیر مسلح و در اندازه های مختلف به سمت منطقه مورد مناقشه میدان کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعاهای تکراری گانتس علیه ایران و حزب الله

ادعاهای تکراری گانتس علیه ایران و حزب الله