مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 16:372022-07-07سياسي

ارتقاء توان رزمی بسیجیان آبیک با برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس12»


فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک گفت: رزمایش «الی بیت المقدس 12» با رمز یا علی ابن ابیطالب(ع) در تمام شهرهای این شهرستان برگزار شد.

- سرهنگ مهدی صادق پور در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس 12 در شهرهای آبیک، خاکعلی، زیاران و قشلاق شهرستان آبیک با رمز یا علی ابن ابیطالب(ع) و شعار (بسیج پاره تن مردم است) اظهار کرد: این رزمایش امروز و با حضور گردان های برادران بیت المقدس و خواهران کوثر و با هدف ارتقای توان رزمی، تمرین و آمادگی بسیجیان شهرستان آبیک برگزار شد و بسیجیان در قالب تمرین های دفاعی، امنیتی و امداد و نجات  به رزمایش پرداختند.

  وی بسترسازی جهت ایجاد آمادگی، ارتقاء توان و آمادگی رزمی رده های بسیجیان برای مقابله با اقدامات دشمن و تمرین دفاع از کوی و برزن در نبرد واقعی، آمادگی در برابر حوادث غیرمترقبه، ارتقای سطح هم افزایی و هماهنگی بین رده های سپاه پاسداران و سایر دستگاه های دولتی و تقویت روحیه جهاد و شهادت را از اهداف مهم برگزاری این رزمایش بیان کرد.

  فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک بسیج را به عنوان یکی از پشتوانه های اصلی انقلاب ذکر و خاطرنشان کرد: بسیج، توان و قدرت مردم و نظام است و در دفاع از نظام، امنیت، مقابله با جنگ های نرم، نیمه سخت و سخت نقش بسزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء توان رزمی بسیجیان آبیک با برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس12»

ارتقاء توان رزمی بسیجیان آبیک با برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس12»