مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 14:572022-07-07سياسي

لزوم عزم جدی جهت ریشه کنی بی سوادی در قرچک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار قرچک صبح امروز در نشست شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان قرچک، اظهار کرد: سوادآموزی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و اهمیت مبارزه با آن به خصوص در جوامع در حال توسعه بر هیچ کس پوشیده نیست و خدمات ارزنده ای که نهضت سواد آموزی از شروع تأسیس تا به حال به مردم ارائه کرده، جای تقدیر و تشکر دارد.

  وی گفت: مهاجرپذیری شهرستان و توجه به این نکته که قرچک مقصد بسیاری اقوام از جای جای ایران است ضرورت برنامه ریزی پیشاپیش در امور سوادآموزی را دو چندان می کند.

فرماندار قرچک افزود: ایجاد انگیزه و ترغیب بی سوادان و کم سوادان و همچنین شناسایی و جذب افراد بی سواد در راستای ارتقای سطح فرهنگ شهرستان و همچنین مشارکت تمام دستگاه های شهرستان به ویژه کمیته امداد، بهداشت، جهاد کشاورزی، دهیاران و شوراها امری ضروری است.

فاتحی نژاد بیان کرد: توجه به سه رکن آموزش گیرنده، آموزش دهنده و محتوا مورد تأکید ماست زیرا بطور کلی دولت به تمامی ارکان های تعلیم و تربیت توجه دارد و قطعا جایگاه سوادآموزی در این عرصه اهمیت دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از کلیه ادارات، نهادها و مردم می خواهم برای اجرای کامل برنامه ریشه کنی بی سوادی در شهرستان عزم جدی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم عزم جدی جهت ریشه کنی بی سوادی در قرچک

لزوم عزم جدی جهت ریشه کنی بی سوادی در قرچک