مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 14:422022-07-07بين الملل

بی توجهی به تهدید پوتین/ توپخانه قوی برای اوکراین


درحالی رییس جمهوری اوکراین از دریافت تسلیحات و توپخانه ای غربی خبر می دهد که پیشتر ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه هشدار داده بود که ارسال تسلیحات غرب بخصوص از سوی ناتو به اوکراین بعنوان اهدافی مشروع برای قوای روسیه محسوب شده و روسیه آنها را در داخل .

- درحالی رییس جمهوری اوکراین از دریافت تسلیحات و توپخانه ای غربی خبر می دهد که پیشتر ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه هشدار داده بود که ارسال تسلیحات غرب بخصوص از سوی ناتو به اوکراین بعنوان اهدافی مشروع برای قوای روسیه محسوب شده و روسیه آنها را در داخل خاک اوکراین هدف قرار خواهد داد.

ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین به رغم هشدارهای مسکو، از دریافت تسلیحات قدرتمند ارسالی از غرب خبر داد و گفت: این تسلیحات بطور قابل ملاحظه ای از قدرت تهاجم قوای روسیه می کاهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شبکه خبری سی ان ان با انتشار این خبر افزود: زلنسکی در پی دریافت این تسلیحات گفت که آنها توپخانه هایی دقیق و قدرتمندی هستند.

تارنمای خبری این رسانه تصویری آمریکایی در ادامه نوشت: رییس جمهور اوکراین در سخنان اواخر شب گذشته (چهارشنبه به وقت محلی) خود گفت توپخانه های غربی دریافت شده روز چهارشنبه با قدرت شروع به کار کردند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به تهدید پوتین/ توپخانه قوی برای اوکراین

بی توجهی به تهدید پوتین/ توپخانه قوی برای اوکراین