مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 14:372022-07-07اقتصادي

سید مصطفی فیض و تکنولوژی پروپیلن در ایران


از نی های نوشیدنی گرفته تا کفپوش های حرفه ای سالن های ورزشی، انواع توپ های ورزشی و لوازم مختلف رشته های تخصصی، خودروهای سواری و اتومبیل های مسابقه، - تا حالا می دانستید پروپیلن چه مصارف گسترده و متعددی در لوازم و امکانات زندگی تان دارد؟ سید مصطفی فیض ، از مدیران صنعتی کشور که مدیر عامل شرکت پلی پروپیلن جم بین سالهای 1399 تا 1401 بوده است، براساس تجربه اجرایی خود در صنعت پتروشیمی به معرفی مناسب ترین تکنولوژی و فرایند تولید پروپیلن در ایران پرداخته و بیان کرد: توسعه تکنولوژی و بکارگیری مناسب ترین فرانیدهای تولید پروپیلن، راهکار شرکت های فعال در صنعت پتروشیمی برای ارتقای جایگاه رقابتی و افزایش بهره وری است.

سید مصطفی فیض اردکانی تحلیل گر حوزه سرمایه گذاری و تکنولوژی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به معرفی محصول پروپیلن پرداخته و بیان کرد: پروپیلن محصولی است با فرمول C3H6 که شبیه فرمول گاز پروپان C3H8 است با این تفاوت که دو هیدروژن آن حذف شده است.

از پروپیلن محصولات متعددی تولید می شوند که از مهمترین مشتقات پروپیلن عبارتند از پلی پروپیلن، آکریلونیتریل، پروپیلن اکسید، فنل، اکسوالکل ها، کیومن، ایزوپروپیل الکل، آکریلیک اسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید مصطفی فیض و تکنولوژی پروپیلن در ایران

سید مصطفی فیض و تکنولوژی پروپیلن در ایران