مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 14:222022-07-07بين الملل

گزافه گویی مجدد گانتز علیه ایران و حزب الله لبنان


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که حزب الله لبنان با پهپادهای ساخت ایران، عملیات اخیر علیه میدان گازی کاریش را انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، امروز (پنجشنبه، 7 ژوییه) مدعی شد که حزب الله لبنان در عملیات اخیر خود در میدان گازی کاریش از پهپادهای ساخت ایران استفاده کرده است.

  به نوشته روزنامه عبری جروزالم پست ، وی در ادامه گزافه گویی هایش علیه ایران و حزب الله، ادعا کرد: حزب الله برای ایران مأموریت هایی را انجام می دهد و سلاح های آن ساخت ایران است.

[به این ترتیب که] یا در ایران تولید شده اند یا با دانش ایرانی ساخته شده اند .

وی در ادامه هشدار داد: اسراییل هرجا که لازم باشد به عملیات خود ادامه خواهد داد .

گانتز دو روز پیش نیز با انتشار تصاویر ماهواره ای در جریان میزگرد سالانه اقتصادی در یونان مدعی حضور چهار کشتی نظامی ایرانی در دریای سیاه  شد و گفت: ایران در حال توسعه عملیات های تهاجمی خود در منطقه به طور کلی، و در عرصه دریایی به طور خاص بوده و ایران به طور غیرمعمول در حال گشت زنی در دریای سرخ با کشتی های نظامی خود است .

(جزییات بیشتر ) شنبه پیش بود که رژیم صهیونیستی مدعی رهگیری و انهدام سه پهپاد حزب الله لبنان که به سوی سکوی گازی کاریش در شرق دریای مدیترانه در پرواز بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزافه گویی مجدد گانتز علیه ایران و حزب الله لبنان

گزافه گویی مجدد گانتز علیه ایران و حزب الله لبنان