مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 13:222022-07-07سياسي

توسعه حرم موسی مبرقع قم به زودی آغاز می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم از آغاز عملیات اجرایی پروژه توسعه حرم موسی مبرقع(ع) در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، فهیمه فتاحی با اشاره به اینکه شروع پروژه طرح توسعه امامزاده موسی مبرقع(ع) مربوط به سفر مقام معظم رهبری در سال 1389 است، اظهار کرد: در این پروژه مصوب گردید از محل اعتبارات دولتی و به میزان یک سوم سهم اعتبارات ملی توسط مسکن و شهرسازی، یک سوم از محل اعتبارات استانی توسط استانداری و یک سوم هم سهم شهرداری تملک و اجرای طرح انجام پذیرد.

وی با بیان اینکه طرح به جهت قابلیت اجرایی به چند فاز تقسیم شده است، عنوان کرد: در فاز نخست؛ باقیمانده تملک و احداث صحن شهری مجموعه و گذر تاریخی در دستور کار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم ادامه داد: همچنین این فاز شامل ایجاد صحن باز و وسیع جهت عملکرد چندگانه تجمع مردمی در مناسبت های آیینی و مذهبی، استقرار هیات چهل اختران و در مواقع عادی استفاده و تردد شهروندان و زائران برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه مصوبه اخیر سفر رییس جمهور ناظر به انجام تملکات و ساماندهی وضعیت موجود است، مطرح کرد: پس از تصویب؛ به سرعت مراحل طراحی مجموعه باز شهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه حرم موسی مبرقع قم به زودی آغاز می شود

توسعه حرم موسی مبرقع قم به زودی آغاز می شود