مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 12:422022-07-07بين الملل

دست رد کُردهای سوریه به سینه آمریکا


همزمان با شدت گرفتن تهدیدات ترکیه برای حمله به شمال سوریه، منابع سوری خبر دادند که آمریکا برای میانجیگری میان کُردها و ترکیه هیأتی اعزام کرده اما کُردها دست رد به سینه واشنگتن زده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع سوری خبر دادند که هیأتی به ریاست لیندسی گراهام سناتور جمهوری خواه آمریکایی و جان برنان فرمانده ائتلاف بین المللی موسوم به ضدداعش، روز گذشته، برای میانجیگری میان ترکیه و کُردهای سوریه به شمال شرق سوریه رفته اند.

  پایگاه خبری شبکه اورینت وابسته به معارضان سوریه به نقل از منابع آگاه، امروز (پنجشنبه)، خبر داد که شبه نظامیان کُرد موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) پیشنهاد آمریکا را نپذیرفته اند و در مناطق تحت کنترل خود در شمال شرق سوریه وضعیت فوق العاده اعلام کرده اند.

اورینت اشاره کرد که هیأت آمریکایی به زندان غویران، زندانی که عناصر سازمان تروریستی داعش در آن زندانی هستند و اردوگاه الهول، اردوگاهی که خانواده عناصر داعشی در آن زندگی می کنند، رفته است.

طبق گزارش این منبع، هیأت آمریکایی به فرماندهی حزب موسوم به اتحادیه دموکرات (شاخه حزب کارگران کردستان در سوریه) پیشنهاد کرده است که از منطقه تل رفعت در شمال حلب عقب نشینی کنند تا در مقابل، ترکیه به شهر منبج حمله نظامی نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست رد کُردهای سوریه به سینه آمریکا

دست رد کُردهای سوریه به سینه آمریکا